Порядок подання споживачем звернень, скарг та претензії.

Звернення, скарги та претензії, щодо якості постачання електричної енергії та інших послуг що надаються компанією ТОВ «ОПЕРАТОР ГАЗУ» мають бути оформлені у письмовій формі та надані:

на поштову адресу: м. Київ, вул. Гоголівська, 32Б оф. 10

або ж на електронну адресу: info@operator.co.ua.

Також є можливість використати мобільний додаток «Енергетика Онлайн», що був розроблено аналітичним центром DiXi Group за сприяння НКРЕКП у рамках проекту USAID «Ініціатива з протидії корупції та підвищення фіскальної прозорості в енергетичному секторі в Україні».

Завантажити мобільний додаток за назвою EnergyOnline можливо в App Store, Google Play, а також на офіційних сайтах НКРЕКП та DiXi Group

Контактна інформація наших підрозділів

Щодо отримання більш детальної інформації та консультацій просимо звертатись Пн – Пт з 9-00 до 18-00:

за телефоном: +38 (063) 639-83-74
за адресою: м. Київ, вул. Гоголівська, 32Б оф. 10
відповідальна особа: Погосян Мкртіч Самвелович