Всі спори і розбіжності, які можуть виникнути щодо тлумачення і застосування Договору постачання електроенергії або у зв’язку з ним, будуть вирішуватись Сторонами шляхом проведення переговорів і консультацій.
Споживач має право звернутися із заявою про вирішення спору до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – Регулятор) у відповідності до статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» та/або передати спір на розгляд до суду у відповідності до умов договору та чинного законодавства України.
Рішення, прийняте Регулятором у ході досудового розгляду спору, є обов’язковим до виконання учасниками спору і може бути оскаржене в суді.”
Особа, відповідальна за розв’язання спорів:
Директор: Погосян Мкртіч Самвелович
01054 м. Київ, вул. Гоголівська, 32Б оф. 10
тел. +38 063 639-83-74
У разі виникнення питаннь з електробезпеки – негайно повідомте про це за номеом телефону +38(063)639-83-74 або надішліть листа електронною поштою на адресу: info@operator.co.ua
РЕЖИМ РОБОТИ:
понеділок – п’ятниця: 09:00 – 18:00
субота – неділя: вихідний
email: info@operator.co.ua